Оплата і доставка

Як сплатити та отримати товар

Для зручності клієнтів нами передбачено кілька варіантів оформлення замовлення та його оплати. Ви можете заповнити форму на сайті або звернутися до Контактного центру за номером телефону. При цьому слід враховувати деякі особливості:

Особливості оформлення

Після того, як ви визначитеся з товаром, вкажіть, як саме зробити його доставку. Для коректного обслуговування потрібно надати свої контактні дані. Усі деталі замовлення, включаючи його оплату, день та час доставки, а також додаткові умови можна буде обговорити з менеджером, який зв’яжеться з вами для його підтвердження. Про готовність замовлення клієнт повідомляється за допомогою SMS.

Особливості оплати

Оплата провадиться готівкою при отриманні товару або шляхом перерахування коштів на картку банку в процесі оформлення замовлення. Клієнту також є сервіс «Оплата частинами». У разі, коли обрано цю послугу або було зроблено безготівковий розрахунок торговий представник, який доставляє замовлення, попросить пред’явити документ підтвердження особи одержувача. Зазначені в ньому дані, включаючи ініціали, повинні повністю збігатися з відомостями, наданими замовником при оформленні товару.

Особливості отримання

У разі повної оплати обробка замовлення провадиться негайно і товар йде на відправлення. Отримати його можна у відділенні служби доставки, яка вказана при оформленні. Крім самовивезення з відділень доставка може бути здійснена за домашньою адресою, у цьому випадку послуга замовляється в Інтернет-магазині перед здійсненням оплати.

Доставка по Києву та Україні

Ми гарантуємо швидку, своєчасну, акуратну доставку за вказаними адресами у Києві та всіх регіонах України. При цьому, повністю дотримуючись встановлених правил доставки, ми пропонуємо клієнтам також не ігнорувати їх, щоб уникнути непорозумінь:

· Товар доставляється за вказаною замовником при оформленні адресою до будинку, тому важливо перевірити відповідність наданих та записаних даних, включаючи контактні телефони та можливих одержувачів.

· Замовник може вказати кращий день доставки замовлення, що має відбутися пізніше двох днів із моменту оформлення.
· Доставка здійснюється протягом усього вказаного дня з 10-00 до 20-00. За годину до моменту доставки замовлення незалежно від його типу ми сповіщаємо клієнта за вказаним номером або надсилаємо SMS.

· Отримуючи замовлення, огляньте товар та перевірте комплектацію, включаючи наявність гарантійного талона з відмітками та товарного чека, переконайтеся у відсутності зовнішніх пошкоджень.

· Якщо гарантійний талон відсутній, необхідно зателефонувати до Контакт-центру.

· Представники служби доставки не беруть участі у перевірці працездатності отриманого товару.

Переваги доставки

Послуга «Доставка» зручна з багатьох причин, вона заощаджує час та сили, особливо якщо йдеться про великогабаритні товари. При цьому ви можете оформити доставку як відділення транспортної компанії, так і за потрібною адресою. Товар може бути привезений клієнту додому безпосередньо зі складу та за наявності безперешкодного проходу доставлений до конкретного місця.
Якщо під час огляду продукції виявлено шлюб, замовлення можна повернути до Інтернет-магазину, отримавши аналогічний справний товар без додаткових сплат.

Послуги перевізників “Нова Пошта”  “Делівері” “САТ” “МістЕкспрес”

Пропонуємо отримати онлайн-покупки у відділеннях поштових операторів , доставка здійснюється за тарифами компаній. Придбану продукцію можна відправити як післяплатою, так і за повною передоплатою. Термін доставки визначається графіком перевізників.

Служба доставки, бажана дата та відділення для отримання замовлення обмовляються з оператором при оформленні покупки в Інтернет-магазині або зазначаються в онлайн-консультації.